Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΑΣΤΡΑΠΗ NEWS

powered by Surfing Waves

Οι πραγματικοί διάλογοι σοκ Πούτιν-Τσίπρα και Πούτιν-Ολάντ με θέμα την εκτύπωση δραχμής.




​Η αποκάλυψη του γάλλου Προέδρου Φρανσουά Ολάντ, σε βιβλίο που κυκλοφόρησε μόλις χθες, σύμφωνα με την οποία ο Βλαντιμίρ Πούτιν του εκμυστηρεύτηκε, μία μόλις ημέρα μετά το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου 2015, ότι η Ελλάδα διερεύνησε την πιθανότητα να εκτυπώσει στη Ρωσία «νέες δραχμές», προκάλεσε σάλο και πολλά ερωτηματικά.

Τη συγκεκριμένη μέρα την 6η Ιουλίου, όπου και τοποθετείται η συνομιλία Ολάντ – Πούτιν για την Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο ευρεία σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Πρ. Παυλόπουλο, η οποία και είχε ως αποτέλεσμα τη στήριξη όλων των δυνάμεων, πλην ΚΚΕ, στην απόφαση για την υπογραφή μίας νέας συμφωνίας με τους εταίρους.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, στο Μαξίμου βρέθηκε και ο τότε υπουργός της κυβέρνησης Τσίπρα, Παναγιώτης Λαφαζάνης, και οι δυό τους είχαν τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Ρωσίας.

Ο κ. Λαφαζάνης είχε μείνει για δύο ώρες στο Προεδρικό, ενώ ο Αλέξης Τσίπρας είχε συνομιλία με τον ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν κατά τη διάρκεια της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών.

Το ιστολόγιο αποκαλύπτει τους πραγματικούς διαλόγους μεταξύ Τσίπρα-Πούτιν όσο και αυτούς μεταξύ Πούτιν-Ολάντ σε παγκόσμια αποκλειστικότητα.

Διάλογος Πούτιν-Τσίπρα το επίμαχο βράδυ

Τσίπρας: Good evening i want to have a word with mantam Putin if he has some weather for me.

Πούτιν: Ο ίδιος είμαι ηλίθιε, πες τι έχεις τι να πεις γιατί είμαι με γκόμενα. Ακόμα να μάθεις Αγγλικά;

Τσίπρας: Δεν έχω μελάνια στον εκτυπωτή ρε γαμώτη μου άσε που τον χάλασα τυπώνοντας αφίσες με την Κωνσταντοπούλου για να την παίζω.

Πούτιν: Καλά είσαι τόσο βλάκας; Με παίρνεις βραδιάτικο και έχω και μια δίμετρη να εξυπηρετήσω για να μου πεις ότι δεν έχεις εκτυπωτή;

Τσίπρας: Έμαθα ότι η μαφία στη Ρωσία πλαστογραφεί τα πάντα. Μήπως μπορούν να μου τυπώσουν μερικά δις δραχμές;

Πούτιν: Με τι αντάλλαγμα;

Τσίπρας: Μνημόνια, γουστάρω μνημόνια και υποταγή. Θα έρχομαι σε εσένα να μου δίνεις μνημόνια, θα δίνω και τη μάχη για 17 ώρες με Ρωσίδες πουτάνες. Φαντάζομαι βότκα έχεις. Οι Ευρωπαίοι είναι ξενέρωτοι με τα λικεράκια. Άσε που αυτές οι βόρειες δεν τρώγονται με τίποτα.

Πούτιν: Ο Λαφαζάνης γιατί θα μπουκάρει στο νομισματοκοπείο μου λες;

Τσίπρας: Άστον αυτόν. Ξέχασε τα γυαλιά του εκεί. Τόσο μαλάκας.

Πούτιν: Που τους βρήκες όλους αυτούς..

Τσίπρας: Ένα τελευταίο. Κάπου άκουσα έχεις στις αποθήκες ένα άγαλμα του Λένιν. Θα μου το δώσεις να το στήσω στην πλατεία Συντάγματος να πιστέψουν τα χάπατα ότι είμαι αριστερός;

Πούτιν: <τουτ τουτ τουτ>

Ο πραγματικός διάλογος-σοκ Πούτιν-Ολάντ

Πούτιν: Καλησπέρα σας, τον μεγάλο ανθρωπιστή θέλω.

Ολάντ: Γεια σου σύντροφε! Στο κομμωτήριο με πετυχαίνεις! Γυάλιζε η καράφλα μου πάλι και την περνάω αστάρι.

Πούτιν: Έλα ρε μαλάκα με πήρε πάλι αυτό το καθυστερημένο από Ελλάδα και λέει δεν έχει μελάνια. Ούτε εκτυπωτή.

Ολάντ: Πάλι πορνοαφίσα θέλει να τυπώσει; Καλά δεν έχει 5€ να πάρει ένα περιοδικό;

Πούτιν: Δραχμές θέλει να τυπώσει <γέλιο ενός τετάρτου>

Ολάντ: <πνίγεται από τα γέλια>

Πούτιν: Πιες λίγο νερό. Ναι ρε θέλει λέει δραχμές ενώ μπορώ να του δώσω ρούβλια. Πόσο τρόμπας..

Ολάντ: Με τι αντάλλαγμα;

Πούτιν: Γουστάρει λέει να υπογράψει και με μένα μνημόνιο. Και ένα με την Κίνα. Με την Ινδία το σκέφτεται. Έχει πάθει εξάρτηση με τα μνημόνια. Θέλει όμως κάτι πιο αριστερό λέει. Τον χάλασε να τον πηδάνε για 17 ώρες οι καπιταλιστές. Αν και στο τέλος του άρεσε.

Ολάντ: Στείλτου λεφτά monopoly. Το ίδιο πέτσινα είναι με το ευρώ. Σιγά μην καταλάβουν ότι δεν είναι πραγματικό νόμισμα. Εδώ πίστεψαν ότι ο Σώρρας έχει λεφτά.

Πούτιν: Καλή ιδέα. Θα έχει και καλύτερη ισοτιμία από τη δραχμή μιας και το παιχνίδι θεωρείται πιο αξιόπιστο από το μπουρδέλο έτσι όπως το κατάντησε.

Ολάντ: Σε αφήνω τώρα. Στέγνωσε το αστάρι. Ήρθε και ένας παίδαρος που περίμενα.

Πούτιν: γειά

Ολάντ: γειά